مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-12اقتصادي

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبخت اژدری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یکی از ظرفیت های بالقوه ای که در بخش کشاورزی وجود دارد فارغ التحصیلان جوانی است که در رشته های مختلف زراعت و باغبانی وآب و خاک و امور دام می توانند منبع خدمات ارزشمندی به بخش کشاورزی بشوند و اگر بتوانیم از ظرفیت های این جوانان تحصیل کرده و متخصص استفاده نماییم قطعنا می توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات پیش روی خود کفایی محصولت کشاورزی در کشور را از میان برداریم .

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر تعداد بیش از 2500 نفر فارغ التحصیل بیکار در زمینه های زراعت و باغبانی و آب و خاک و دامداری داریم که قطعا ً برنامه ریزی مدون و کارآمد در بخش خصوصی می تواند تاثیرات مثبت خود را در بکارگیری این نیروهای متخصص در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود : یکی از برنامه های آتی در بخش کشاورزی واگذاری تعداد 38 مرکز خدمات جهاد کشاورزی استان به بخش خصوصی می باشد، چرا که هرچقدر تصدی گری دولت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی