مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-06سياسي

غفلت بهزیستی از مراکز نگهداری معلولان چه زمانی به پایان می رسد؟


عدم اشراف به وضعیت مراکز نگهداری و عدم رصد دائمی این مراکز یکی از اصلی ترین نقاط ضعفی است که موجب شده است تا هر چند وقت یک بار وضعیت نا به سامان یکی از این مراکز در صدر اخبار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ آزار معلولان در مراکز وابسته به بهزیستی بار دیگر روز گذشته به سرخط خبرها بازگشت.

موضوعی تلخ که گویا قرار است هر چند وقت یک بار با افشای تخلف یک مرکز در گوشه ای از ایران، علاوه بر آزردگی خاطر جمع کثیری از مردم غفلت سازمان بهزیستی از مراکز زیر مجموعه خود را به ما یادآوری کند.

انتشار این اخبار بار دیگر این سوال را در ذهن ها ایجاد کرد که اگر خبر این حوادث دردناک از رسانه ها منتشر نشود؛ آیا بهزیستی از بروز این تخلفات باخبر نمی شود؟ به تازگی ویدئویی از چند فیلم مدار بسته متعلق به یک مرکز نگهداری معلولان در استان بوشهر منتشر شده است که در آن چندین نفر از کارکنان این مرکز در چند صحنه مختلف اقدام به ضرب و شتم معلولان و ناتوانان ذهنی حاضر در این مرکز می کنند.

انتشار این ویدئو بار دیگر موجی از انتقادات را نسبت به عملکرد بهزیستی و عدم نظارت کافی بر مراکز نگهداری معلولان به راه انداخت.

اولین بار کمپین معلولان با انتشار ویدئویی در شبکه های مجازی تخلف محرز و دردآور کارکنان این مرکز بوشهری با نام نیلوفران آبی را رسانه ای کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت بهزیستی از مراکز نگهداری معلولان چه زمانی به پایان می رسد؟

غفلت بهزیستی از مراکز نگهداری معلولان چه زمانی به پایان می رسد؟