مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-02اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه های آب رسانی سیستان و بلوچستان در 4 جبهه کاری


وزارت نیرو برای حل مشکلات آب شرب استان سیستان و بلوچستان از 4 جبهه جغرافیایی در شمال، شرق، مرکز و جنوب پروژه های متفاوتی را تعریف و وارد فاز اجرا کرده است که پیش بینی می شود با تکمیل و نهایی شدن این پروژه ها وضعیت آب شرب این استان به شکل قابل ملاحظه ای بهبود .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزارت نیرو برای حل مشکلات آب شرب استان سیستان و بلوچستان از 4 جبهه جغرافیایی در شمال، شرق، مرکز و جنوب پروژه های متفاوتی را تعریف و وارد فاز اجرا کرده است که پیش بینی می شود با تکمیل و نهایی شدن این پروژه ها وضعیت آب شرب این استان به شکل قابل ملاحظه ای بهبود یابد و نسبت به شرایط کنونی تغییر یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آب و فاضلاب استان از جمله استان های دارای تنش آبی کشور که در سال های گذشته با مشکلات فراوانی در این حوزه رو به رو بوده است، باید به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد، استانی با پایین ترین میانگین بارندگی سالانه در کشور که عمده بارندگی هایش به صورت مونسون و در مرکز و جنوب آن استان ثبت می شود.

به لحاظ آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با دیگر استان های کشور دارای شرایط منحصر به فردی است، به طوری که بیشترین دمای هوای تابستان در بیشتر روزهای سال به شهرهای این استان اختصاص دارد و در عین حال در بعضی از روزهای زمستان، شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های آب رسانی سیستان و بلوچستان در 4 جبهه کاری

آخرین وضعیت پروژه های آب رسانی سیستان و بلوچستان در 4 جبهه کاری