مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-06اجتماعي

وجود 12 پروژه نیمه تمام 10 ساله/41 مدرسه روستایی نهاوند نیازمند تفکیک جنسیتی


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر 12 پروژه نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش از سال 92 در شهرستان نهاوند وجود دارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر 12 پروژه نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش از سال 92 در شهرستان نهاوند وجود دارد.

محمدحسین دارایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این پروژه ها شامل آموزشگاه مسکن مهر ابن سینا در شهرک شهید حیدری، آموزشگاه سلمان فارسی در روستای سهران، آموزشگاه والفجر وراینه، ساختمان اداری شهرک شهید حیدری، آموزشگاه هاتف روستای جهان آباد، استخر دانش آموزی شهر نهاوند، آموزشگاه خیرساز شهید محلاتی میدان امام خمینی(ره)، آموزشگاه ولایت کوی دکتر حسابی، آموزشگاه صادقیه(کانکس) روستای سیاه دره خزل، آموزشگاه قشلاق(کانکس) در روستای قشلاق باباپیره و پروژه تجاری اداره آموزش و پرورش است.

وی افزود: این 12 طرح آموزشی و ورزشی با مساحت بیش از 5700 مترمربع، 10 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در حال حاضر این پروژه ها فعال هستند و تعدادی از این پروژه ها تا مهرماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

دارایی با بیان اینکه نگاه دولت به پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ویژه است، افزود: با توجه به اینکه میانگین عمر مدارس شهرستان 32 سال است، بازسازی و تجهیز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 12 پروژه نیمه تمام 10 ساله/41 مدرسه روستایی نهاوند نیازمند تفکیک جنسیتی

وجود 12 پروژه نیمه تمام 10 ساله/41 مدرسه روستایی نهاوند نیازمند تفکیک جنسیتی