مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-26سياسي

زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امروز زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است، گفت: دختران امروز با حضور در جبهه تبیین می توانند رهرو دختران امام حسین (ع) باشند و نگذارد یزیدیان زمانه به اهداف خود برسند.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امروز زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است، گفت: دختران امروز با حضور در جبهه تبیین می توانند رهرو دختران امام حسین (ع) باشند و نگذارد یزیدیان زمانه به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام محمد قمی شامگاه دیروز (3 مردادماه) در مراسم دختران حسینی زنجان، با بیان اینکه امروز دختران می توانند با حضور در جهاد تبیین رهرو دختران و خواهر بزرگوار امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) باشند، اظهار کرد: دختران با هنرمندی و ظرافتی که دارند، می توانند حق و حقیقت را در جامعه به گوش جهانیان برسانند و فاتح جبهه امروز باشند و دشمنان و توطئه های آنها را برملا کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب زنان و دختران با حضور به موقع خود زمینه پیروزی را مهیا کردند، تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره) اگر زنان به میدان نمی آمدند، انقلاب پیروز نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است

زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است