مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-11سياسي

کاندیدای انتخابات باید اصول مهم صداقت در وعده را مورد توجه قرار دهند


امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز باید افرادی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس به میدان بیایند که دارای توانمندی، تخصص و شناخت کامل و کافی موقعیت کشور و جایگاه آن در عرصه جهانی باشند، - ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز باید افرادی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس به میدان بیایند که دارای توانمندی، تخصص و شناخت کامل و کافی موقعیت کشور و جایگاه آن در عرصه جهانی باشند، بیان کرد: همه افرادی که به عنوان کاندیدای انتخابات شرکت می کنند باید اصول مهم صداقت در وعده را مورد توجه قرار دهند.

ماموستا فایق رستمی امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج، ورود افراد نخبه و توانمند به عرصه انتخابات را ضروری دانست و اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی متولیان امر تاکنون بیش از 250 نفر از جوانان و افراد نخبه این استان پیش ثبت نام کرده اند و این جای امیدواری است.

وی افزود: تمام افرادی که کاندیدای انتخابات مجلس می شوند باید برنامه های عملی خود را برای مردم مطرح کنند تا مردم با نگاه باز و آگاهی بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز باید افرادی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس به میدان بیایند که دارای توانمندی، تخصص و شناخت کامل و کافی موقعیت کشور و جایگاه آن در عرصه جهانی باشند، بیان کرد: همه افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای انتخابات باید اصول مهم صداقت در وعده را مورد توجه قرار دهند

کاندیدای انتخابات باید اصول مهم صداقت در وعده را مورد توجه قرار دهند