مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-17سياسي

جزییات خدمات رسانی هلال احمر در پیاده روی اربعین اعلام شد


سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزییات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد و گفت: 84 پایگاه امدادی و درمانی درمراسم پیاده روی اربعین به زائران خدمات ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید اوحدی، سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر در شبکه اول سیما با اشاره به تمهیدات هلال احمر برای پیاده روی اربعین، بیان داشت: امروز مانور پزشکان، پیراپزشکان و تیم های امدادی هلال احمر برای راهپیمایی اربعین در حرم مطهر امام خمینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 800داوطلب امدادگر و پزشک به همراه 150 خودروی امدادی فردا صبح در اولین گروه از نیروهای هلال احمر عازم عراق می شوند، اظهار داشت: اربعین بزرگترین حماسه انسانی است که در طول تاریخ تا امروز بوده است.

سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر افزود: ستاد اربعین در وزارت کشور ایجاد شده که متناظر این ستاد نیز در هلال احمر ایجاد شده است؛ ضمن اینکه داوطلبان، رادیو اربعین، مرهم زائر از جمله بخش های هلال احمر برای ارائه خدمت به زائران اربعین است.

اوحدی با اشاره به محورهای امدادی هلال احمر در مراسم اربعین امسال، خاطرنشان کرد: 6 حوزه عملیات در مسر پیاده روی اربعین داریم؛ به طوری که 7 مرز ورودی به خاکر عراق داریم که مسؤولیت ارائه خدمات درمانی به زائران در داخل کشور بر عهده وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات رسانی هلال احمر در پیاده روی اربعین اعلام شد

جزییات خدمات رسانی هلال احمر در پیاده روی اربعین اعلام شد