مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-22اقتصادي

پروژه های هفته دولت مراوه تپه 822 شغل ایجاد می کند


فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت که با افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در این شهرستان 822 شغل جدید و پایدار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس لقمان قربانی، صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال 971 پروژه عمرانی و اقتصادی در مراوه تپه در دستور کار قرار گرفته که 485 میلیارد تومان برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار مراوه تپه افزود: اعتبار اختصاص داده شده برای پروژه های هفته دولت در شهرستان مراوه تپه نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته و از نظر تعداد پروژه ها هفت برابر رشد را تجربه کرده ایم.

قربانی گفت: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت 822 شغل خرده خانگی با تمرکز در حوزه صنایع دستی و دامپروری ایجاد خواهد شد وی افزود: سهم هر شهروند مراوه تپه ای از اعتبارات تملک دارایی در سال 1395 مبلغ 500 هزار تومان بود که این رقم در سال جاری به دو میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است.

فرماندار مراوه تپه گفت: در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه 12 روستای مرزی در این شهرستان خواهیم بود و امیدواریم تا پایان 1403 تمام راه های روستایی این شهرستان آسفالت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های هفته دولت مراوه تپه 822 شغل ایجاد می کند

پروژه های هفته دولت مراوه تپه 822 شغل ایجاد می کند