مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-16سياسي

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان


رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم استانی از روز گذشته در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شده و امروز به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس صالح محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهارکرد: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت استانی در 2 بخش برادران و خواهران از روز گذشته در امامزاده یحیی بن زید(ع) آغاز شده است و امروز عصر به پایان می رسد.

وی تصریح کرد: روز گذشته 55 نفر از برادران و امروز 40 نفر از خواهران قاری و حافظ قرآن کریم در این مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء و حفظ پنج جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، مدیحه سرایی و اذان(ویژه برادران) شرکت کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات کشوری حضور یافته و به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل،حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء در مرحله استانی می بایست از ترجمه اجزای هفت و هشت قرآن به صورت حضوری ، پیش یا پس از ارائه تلاوت با پاسخگویی به محفوظات به دو سوال شفاهی مفاهیم نیز پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان