مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-21اقتصادي

اجرای طرح توسعه ی 600 هکتاری فضای سبز تبریز


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، گفت: با اجرای طرح توسعه 600 هکتاری فضای سبز تبریز، شاهد افزایش سه و نیم متری سرانه فضای سبز این شهر خواهیم بود.

- سیامک آسیایی، روز دوشنبه 30 مرداد ماه در جریان تور رسانه ای بازدید از پروژه های فضای سبز شهرداری تبریز اظهار کرد: پروژه تملک باغات ضلع شمالی مجموعه تاریخی و گردشگری ائل گلی به مساحت پنج هکتار و اعتبار 9 میلیارد تومان در دست اجرا بوده و نزدیک به چهار هکتار آن انجام شده است.

وی افزود: همزمان با پروژه تملک باغات ضلع شمالی ائل گلی، عملیات عمرانی و ساماندهی این محل برای الحاق به مجموعه اصلی در دست اجرا است.

آسیایی با اشاره به بهره برداری مجدد از مجموعه سورتمه سواری ائل باغی، خاطرنشان کرد: این مجموعه در سال 90 احداث و پس از آن بنا به دلایلی فعالیت آن متوقف شده بود که در تلاش هستیم با تعمیر و استانداردسازی آن با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان، تا پایان شهریور آماده بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: مجموعه سورتمه سواری ائل باغی با 20 کابین، 840 متر طول دارد و آخرین مدل سورتمه در دنیا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز مجموعه تفرجگاهی آرپادره سی را متشکل از دو سایت 67 و 396 هکتاری معرفی و اعلام کرد: 57 هکتار از سایت اول مجموعه تفرجگاهی آرپادره سی کاشت شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه ی 600 هکتاری فضای سبز تبریز

اجرای طرح توسعه ی 600 هکتاری فضای سبز تبریز