مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:112023-08-09ورزشي

بسیج ورزشکاران به دنبال شناسایی و رفع دغدغه ورزشکاران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با سفر به کردستان با مسوولین ورزش و جمعی از نخبگان ورزشی این استان دیدار کرد.

میرجلیلی در این دیدار بر حمایت همه جانبه بسیج ورزشکاران از جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان تاکید کرد و گفت؛ سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال پیدا کردن مهمترین دغدغه و مسائل حوزه ورزش و حل مشکل و معضلات این حوزه است و در راه ارتقاء آن این بخش از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

وی تصریح کرد؛ قانون برای تسهیل و پیشبرد اهداف حوزه ورزش راهکارها و ظرفیت هایی قرار داده است که می توان با شناخت و استفاده از این ظرفیت ها بخش بسیاری از مشکلات را حل کرد.

رییس بسیج ورزشکاران کشور در ادامه افزود: ما در این جلسه برآنیم تا با شناخت مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای استانی در راه رفع موانع جامعه ورزشکاران و نخبگان ورزشی گام برداریم و مهم ترین مشکلات این حوزه را در جلسات سطح کلان کشور ارائه داده و سعی خواهیم کرد تا راه حل مناسبی را از طریق مسوولین ارشد کشور پیدا کنیم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در سال های گذشته مشکلاتی همچون بیمه، اشتغال، مسکن، ادامه تحصیل و مواردی از این دست از سوی جامعه ورزشکاران و نخبگان حوزه ورزش مطرح شده و تا حدودی کارهایی هم صورت گرفته است اما ما در تلاشیم تا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج ورزشکاران به دنبال شناسایی و رفع دغدغه ورزشکاران است

بسیج ورزشکاران به دنبال شناسایی و رفع دغدغه ورزشکاران است