مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-31حوادث

بزرگترین محموله قاچاق الوار در کردکوی کشف شد


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی گفت: بزرگترین محموله قاچاق الوار در کردکوی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابوالقاسم هاشمی اظهار کرد: بر اساس گزارشات همیاران طبیعت حوالی شهر خواجه نفس، مبنی بر دپوی الوار در یک دامداری غیر فعال، بلافاصله صحت این گزارش مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طی این خبر با رصد اطلاعاتی و عملیات کمین، تعقیب و گریز توسط مأموران منابع طبیعی شهرستان انجام شد و در موعود مقرر، برابر دستور مقام قضایی و با همکاری فرمانده یگان حفاظت و رییس اداره بازرسی منابع طبیعی استان گلستان و پلیس امنیت اقتصادی کردکوی و استان از یک دامداری غیر فعال در حوالی شهر خواجه نفس به تعداد 2 نیسان الوار از جنس راش کشف و ضبط شد.

هاشمی ادامه داد: ضمن انتقال الوارهای قاچاق به اداره منابع طبیعی برای متخلفین تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی گفت: به منظور ادامه پیگیری و دستیابی به سرنخ های اصلی و شناسایی دیگر مافیای دخیل در پرونده، تا حصول نتیجه نهایی، نسبت به دستگیری و بازداشت 3 نفر از متخلفان اقدام شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه زیستگاه اصلی گونه درختان راش شهرستان کردکوی است و مأمورین این اداره از قبل قطع تعداد زیادی از این درختان را گزارش کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین محموله قاچاق الوار در کردکوی کشف شد

بزرگترین محموله قاچاق الوار در کردکوی کشف شد