مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-10سياسي

کاهش زمینه تخلفات با الکترونیکی شدن فرآیندها


استاندار فارس با یادآوری اینکه دولت سیزدهم، رویکردی جدی را برای الکترونیکی شدن فرآیندها، دنبال می کند، گفت: این اقدام در سایه تعامل و همکاری با قوه قضاییه می تواند بسیار کارآمد بوده و زمینه تخلف را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه، در همایش دوره های آموزشی کشوری تبیین و ترویج دو استاندارد ملی با عنوان سیستم مدیریت ضد رشوه و سیستم مدیریت سوت زنی در شیراز، اظهار داشت: هرچه بتوانیم در بحث الکترونیکی کردن فرایندهای مرتبط با دولت تلاش کنیم و نقش مستقیم افراد را کاهش دهیم، در راستای مبارزه با فساد و رشوه گیری و مکانیزم های مقابله با آن نیز موفق تر خواهیم بود.

وی، نقش دستگاه قضایی را در زمینه مبارزه با فساد و رشوه گیری ارزشمند دانست و ادامه داد: این رویکردی که دولت سیزدهم در خصوص الکترونیکی کردن فرایندها در پیش گرفته، در سایه تعامل و همکاری با قوه قضاییه می تواند بسیار کارآمد باشد.

استاندار فارس گفت: گلوگاه های فساد و رشوه گیری هر سازمان باید با دقت شناسایی و مسدود شود، به ویژه در آن بخش هایی از دستگاه ها و ادرات که زمینه ارتکاب تخلف وجود دارد، نظارت ها و کنترل ها دقیق تر و سختگیرانه تر باشد.

ایمانیه، بر لزوم تقویت باورهای دینی و اخلاقی مجریان قانون نیز تاکید کرد و ادامه داد: برخورد با افرادی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمینه تخلفات با الکترونیکی شدن فرآیندها

کاهش زمینه تخلفات با الکترونیکی شدن فرآیندها