مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-17سياسي

صدور 6000 گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد


رییس پلیس اداره گذرنامه استان گفت: تاکنون بیش از 6 هزار گذرنامه زیارتی صادر شده و روند صدور گذرنامه تا اطلاع ثانوی در ترمینال پرواز های خارجی فرودگاه یزد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ سید جواد موسوی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی خدمات زائران اربعین حسینی با اشاره به این که برای صدور گذرنامه زیارتی به اصل مدارک شناسایی و برای آقایان زیر 50 سال، اصل کارت پایان خدمت و برای بانوان و فرزندان زیر 18 سال، مجوز ولی و همسر نیاز است، اظهار کرد: مدت اعتبار گذرنامه های زیارتی، پنج ساله است و افراد فقط می توانند در ایام اربعین به کشور عراق سفر کنند.

وی در خصوص تمدید گذرنامه افزود: گذرنامه هایی که اعتبارشان بعد از تاریخ اول فروردین ماه 1400 است، تمدید می شود و سایر افراد باید برای صدور گذرنامه جدید و یا گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

رییس پلیس اداره گذرنامه استان یزد گفت: مشمولان دارای معافیت قبل از مراجعه به فرودگاه، به سامانه پلیس من مراجعه و در بخش نظام وظیفه برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام و 48 ساعت بعد به فرودگاه مراجعه کنند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: افراد برای پیگیری روند صدور گذرنامه به فرودگاه شهید صدوقی یا مراکز گذرنامه مراجعه نکنند و درخواست های خود را از طریق سامانه 193 با اعلام کد ملی و یا از طریق سامانه پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 6000 گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد

صدور 6000 گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد