مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-18سياسي

ساختمان جدید گردان سی 130 در پایگاه شهید لشگری افتتاح شد


فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد و توان عملیاتی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد و توان عملیاتی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی ضمن دیدار با خلبانان و کارکنان وظیفه، گردان سی 130 نیروی هوایی ارتش را در این یگان افتتاح کرد.

امیر سرتیپ واحدی در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه پایگاه شهید لشگری، قلب تپنده و یکی از مهمترین پایگاه های این نیرو است، گفت: دلیل موفقیت نیروی هوایی و این پایگاه، وجود کارکنان متخصص و نخبه ای است که تا پای جان برای رساندن این نیرو به نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در تلاش هستند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جنگ هشت ساله رژیم بعث با جمهوری اسلامی ایران، جنگ در حوزه سرزمینی بود اما هم اکنون دشمن در همه زمینه ها با تمام قوا در حال جنگ با ما بوده و هدف این جنگ ترکیبی بیشتر قشر نوجوان و جوان است که جهاد تبیین و اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه مقابله با ابن جنگ و در امان ماندن از تهدیدات و لطما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید گردان سی 130 در پایگاه شهید لشگری افتتاح شد

ساختمان جدید گردان سی 130 در پایگاه شهید لشگری افتتاح شد