مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-07حوادث

افزایش 1600 درصدی کشفیات کالای قاچاق در دشتی


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از افزایش هزار و 600 درصدی کشفیات کالای قاچاق در سطح شهرستان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر 900 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید علی مهدیان دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران شهرستان دشتی اظهار داشت: کمترین افزایش سرقت در استان مربوط به شهرستان دشتی است و از این حیث رتبه آخر استان به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: امسال تاکنون 55 کیلو مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 900 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

مهدیان همچنین از کاهش 19 درصدی نزاع و درگیری در شهرستان خبر داد و ادامه داد: کشف سلاح های غیر مجاز در سطح شهرستان 30 درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: کشفیات کالاهای قاچاق در چهار ماهه سال گذشته یک میلیارد و 780 میلیون تومان بود ولی در چهار ماهه امسال 31 میلیارد و نهصد و60 میلیون تومان کالا کشف که رشد هزار و 600 درصدی نشان می دهد.

مهدیان با بیان اینکه صد در صد جرایم خشن کشف شده است، گفت: با توجه به اینکه عمده سرقت ها به دلیل سهل انگار مردم می باشد انتظار داریم خبرنگاران با آگاه سازی مردم به ناجا کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه احترام به شهروندان سرلوحه کار پلیس در سطح شهرستان است، گفت: از انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران در بهبود وضع موجود استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1600 درصدی کشفیات کالای قاچاق در دشتی

افزایش 1600 درصدی کشفیات کالای قاچاق در دشتی