مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-29اقتصادي

چه خبر از پروژه های گردشگری سلامت کرمانشاه؟


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه آخرین وضعیت سه پروژه گردشگری سلامت استان را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه آخرین وضعیت سه پروژه گردشگری سلامت استان را تشریح کرد.

علی صابر در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به اجرای سه پروژه گردشگری سلامت در کرمانشاه، اظهار کرد: فاز توسعه هتل بیمارستان حکیم یکی از این پروژه هاست که موافقت اصولی آن از سوی میراث فرهنگی صادر شده و پروژه در حال اجراست.

وی افزود: هتل بیمارستان حکیم به عنوان اولین پروژه گردشگری سلامت استان حدود دو سال پیش به بهره برداری رسید و اکنون فاز توسعه آن در دستورکار است.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: در فاز توسعه این هتل بیمارستان قرار است در زمینی به مساحت حدود 200 متر 10 سوییت احداث شود.

وی اعتبار برآورد شده برای اجرای این فاز از پروژه را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود ظرف هشت ماه آینده به بهره برداری برسد.

پروژه هتل بیمارستان حکیم در محله آبادانی و مسکن واقع است.

صابر در ادامه در خصوص پروژه هتل بیمارستان ماد هم گفت: این پروژه نیز که از چندسال پیش آغاز شده، در حال حاضر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از پروژه های گردشگری سلامت کرمانشاه؟

چه خبر از پروژه های گردشگری سلامت کرمانشاه؟