مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-15سياسي

اربعین امسال به 40 هزار مبلغ سازمان دهی شده نیاز داریم


مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور گفت: با توجه به جمعیت میلیونی زائران اربعین ما بین 30 تا 40 هزار مبلغ سازمان دهی شده برای اربعین امسال نیاز داریم درحالی که در سال های گذشته تعداد مبلغانی که چند روز برای تبلیغ در اربعین حضور داشتند به هشت هزار نفر هم نمی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی استقامت در دوره جامع آموزشی ویژه مبلغان اربعین 1402 طی سخنانی اظهار کرد: در دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور به دنبال این هستیم که همه فعالان اربعین در حوزه های مختلف از جمله آموزش، پژوهش و اعزام را گردهم آورده و هم افزایی و وحدت رویه میان آنان و هدایت به سمت رصد انجام شده که همان نیازسنجی و اولویت بندی است را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری تجربه نگاری سال های گذشته را مورد توجه قرار می دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور خاطرنشان کرد: از 11 تا 30 محرم انگیزه فعالیت تبلیغی در عرصه اربعین ایجاد می شود و از پنجم تا دهم صفر اعزام صورت می گیرد و در این زمان های کم امکان شناسایی اولویت ها توسط طلاب نیست درحالی که در دبیرخانه دائمی اربعین جلسات و نکات مدنظر در ایام مختلف سال شناسایی می شود و مطالب مهم و کلیدی به طلاب ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال به 40 هزار مبلغ سازمان دهی شده نیاز داریم

اربعین امسال به 40 هزار مبلغ سازمان دهی شده نیاز داریم