مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-24سياسي

پیش بینی 8 تقاطع غیر همسطح در طرح جامع ترافیک شهرکرد


شهرکرد_رییس شورای اسلامی شهرکرد از پیش بینی هشت تقاطع غیر همسطح در طرح جامع حمل و نقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان سازی ترافیک شهرکرد خبر داد.

- شهرکرد_رییس شورای اسلامی شهرکرد از پیش بینی هشت تقاطع غیر همسطح در طرح جامع حمل و نقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان سازی ترافیک شهرکرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی حیدری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: تصویب طرح جامع حمل و نقل (ترافیک) شهرکرد به زودی به شهرداری ابلاغ و اجرای آن عملیاتی می شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیش بینی هشت تقاطع غیر همسطح در طرح جامع حمل و نقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان سازی ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح باعث ارتقای شاخص های توسعه شهری در مرکز استان می شود.

حیدری تصریح کرد: با تصویب طرح جامع حمل و نقل (ترافیک) شهرکرد در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه هایی در این حوزه با بهره گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

وی یادآور شد: ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم ترین دغدغه های و اولویت های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 8 تقاطع غیر همسطح در طرح جامع ترافیک شهرکرد

پیش بینی 8 تقاطع غیر همسطح در طرح جامع ترافیک شهرکرد