مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-16اقتصادي

تسطیح و رگلاژ بیش از 1000 کیلومتر از حریم راه های خلخال


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: هزار و 400 کیلومتر از حریم راه اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان خلخال در 4 ماهه گذشته سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معروف خسروی ظهر چهارشنبه در بازدید از محور خلخال-اسالم اظهار کرد: یک هزار و 400 کیلومتر از حریم راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در 4 ماهه گذشته سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

وی از اصلاح و بازسازی بیش از 800 کیلومتر از کانال های طرفین راه در شهرستان خلخال طی مدت یاد شده خبر داد و افزود: 6 هزار و 800 متر مکعب از راه های شنی و شانه راه ها در 4 ماهه گذشته شن ریزی شده و همچنین راهداران 121 دستگاه از پل ها را تنقیه و لایروبی کرده اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال بیان کرد: همچنین در این مدت 7 هزار متر مکعب عملیات لکه گیری و رفع چاله در راه های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده و 460 متر مربع قشر رگلاژی ایجاد شده است.

خسروی ریگلاژ و تسطیح 768 کیلومتر از راه های شنی را در شهرستان خلخال یادآور شد و بیان کرد: راهداران در محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان 20 هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسطیح و رگلاژ بیش از 1000 کیلومتر از حریم راه های خلخال

تسطیح و رگلاژ بیش از 1000 کیلومتر از حریم راه های خلخال