مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-14سياسي

افزایش تولید محصولات استراتژیک مورد توجه قرار گیرد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه به تأمین محصولات استراتژیک و تأمین کالاهای اساسی برای رفع نیازمندی های جامعه باید بیش از پیش مورد اهتمام جهاد کشاورزی استان اردبیل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو شامگاه امروز در دیدار با مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت و نیازمندی روز افزون جامعه به محصولات حیاتی و استراتژیک اظهار کرد: جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های متولی در این حوزه باید با استفاده از کارشناسان خود به گونه ای تخصصی و فنی برنامه ریزی داشته باشد تا کاشت و تولید این محصولات از سوی زارعین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی هم چنین با تشریح اولویت های دستگاه  قضایی افزود: یکی از مهم ترین محورهای عمل دستگاه قضایی سند تحول قضایی است که در آن سند دار کردن زمین به عنوان یکی از اصلی ترین موضوعات مورد تأکید است.

صدور سند تک برگی اراضی کشاورزی نیازمند اقدامات بیشتر است رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در این خصوص اقدامات شاخصی در استان، و صدور اسناد تک برگی برای اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است و لذا در بحث صدور سند تک برگی برای زمین های کشاورزی نیازمند اقدامات مهم تر و تلاش بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید محصولات استراتژیک مورد توجه قرار گیرد

افزایش تولید محصولات استراتژیک مورد توجه قرار گیرد