مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-30اقتصادي

تعرفه گاز تغییر نمی کند/ مشترکان بد مصرف نقره داغ می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی دانشجو، سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش های فراوانی را پشت سر گذاشت و طی روز های گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازب های مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد که تنها تفاوت آن با تعرفه .

- سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش های فراوانی را پشت سر گذاشت و روز های گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازب های مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی دانشجو، سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش های فراوانی را پشت سر گذاشت و طی روز های گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازب های مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد که تنها تفاوت آن با تعرفه سال 1401 در این است که پلکان های مصرف به جای 75 مترمکعبی، 100 مترمکعبی است و هیچ افزایش تعرفه ای رخ نداده است.

تعرفه هر پله در دوره سرد سال دقیقاً مشابه تعرفه های ابلاغی سال 1401 است و صرفاً الگوی مصرف براساس آخرین اطلاعات مصرف و شرایط آب و هوایی کشور و با هدف کاهش هزینه خانوار ها تغییر یافته است.

الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهر های کشور تعیین شده است و مشترکان در شهر های مختلف طبق وضعیت آب و هوایی محل مصرف از الگو های متفاوتی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گاز تغییر نمی کند/ مشترکان بد مصرف نقره داغ می شوند

تعرفه گاز تغییر نمی کند/ مشترکان بد مصرف نقره داغ می شوند