مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-20سياسي

پیشرفت های صنایع دفاعی نماد خودباوری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشرفت ها و توسعه چشم گیر صنایع دفاعی نماد خودباوری و مظهر فعالیت های جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران شرکت های تابعه وزارت دفاع در استان، پیشرفت های سال های اخیر در این حوزه را شگرف و خیره کننده دانست و افزود: متخصصان عرصه صنعت دفاعی با پرچمداری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرایط بسیار سخت تهدید و تحریم به دستاوردهای بزرگی دست یافته اند که جای شکرگزاری دارد.

وی این پیشرفت ها را نشان دهنده شکوه، خودکفایی، خودباوری و فعالیت های جهادی دانست.

️ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: صنعت دفاعی کشور با توکل به خدا و با اتکا به ایمان، اراده و دانش نخبگان و اندیشمندان جوان داخلی توانسته است در عرصه های مختلف نظامی به دستاوردهای بسیار بزرگ و منحصر به فردی دست یابد که چشم جهانیان را خیره ساخته و هر اندیشه تجاوزگرانه ای را کور کرده است.

️ وی با بیان اینکه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های راهبردی مختلف از جمله دریایی، هوایی و امنیتی به سطح قابل توجهی از توانمندی در تولید سخت افزارهای مختلف و قابل رقابت با تجهیزات به روز دنیا دست یافته است، گفت: در حال حاضر انحصار در این زمینه ها شکسته و واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های صنایع دفاعی نماد خودباوری است

پیشرفت های صنایع دفاعی نماد خودباوری است