مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-31اقتصادي

رکوردی کم تکرار برای سینمای آمریکا


فروش هفتگی سینمای آمریکا برای چهارمین بار در تاریخ به 500 میلیون دلار رسید، اتفاقی که نخستین بار به لطف دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» در ماه جولای ثبت می شود.

- فروش هفتگی سینمای آمریکا برای چهارمین بار در تاریخ به 500 میلیون دلار رسید، اتفاقی که نخستین بار به لطف دو فیلم باربی و اوپنهایمر در ماه جولای ثبت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، باربی ساخته گرتا گرویگ پس از ثبت بزرگترین هفته تاریخ برای یک فیلم از برادران وارنر با 578.

5 میلیون دلار، فروش جهانی خود را از مرز 700 میلیون دلار عبور داد و به زودی به باشگاه میلیارد دلاری های سینما در سراسر جهان می پیوندد و همچنین به پرفروش ترین فیلم تاریخ از یک کارگردان زن (بدون احتساب تورم) تبدیل می شود.

باربی به همراه اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان در مجموع به فروش 500 میلیون دلاری گیشه سینمای آمریکا در یک هفته کمک قابل توجهی کردند.

پل درگارابدیان تحلیلگر ارشد گیشه در کمپانی Comscore می گوید: هفته 500 میلیون دلاری گیشه سینمای آمریکا اتفاق نادری است که پیش از این تنها چهار بار اتفاق افتاده بود و تنها یک بار در بازه زمانی غیر از دسامبر ثبت شده بود.

این دستاوردی باورنکردنی است که تا حد زیادی مدیون شوق مخاطبان به فیلم های باربی و اوپنهایمر است که ثروت کل بازار سینما را افزایش داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردی کم تکرار برای سینمای آمریکا

رکوردی کم تکرار برای سینمای آمریکا