مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-07سياسي

خبرنگاران سمبل آگاهی بخشی و مطالبه گری جامعه هستند


استاندار تهران با اشارهبه اینکه خبرمگاران سمبل آگاهی بخشی و مطالبه گری جامعه هستند گفت: حق گویی و مطالبه گری حق، مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی خبرنگاران است که باید قدردان آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری طی پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به نون والقلم مایسطرون در طبق اخلاص گذاشته اند.

فخاری افزود: هفدهم مرداد روز خبرنگار یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی، خبرنگاران شهید هواپیمای سی 1301 و همه خبرنگاران متعهد و دلسوزی می باشد که با مسئولیت و آزادی به نگاشتن حقایقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته اند.

وی عنوان داشت: طبق حدیثی از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس ؛ از همین رو می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران سمبل آگاهی بخشی و مطالبه گری جامعه هستند

خبرنگاران سمبل آگاهی بخشی و مطالبه گری جامعه هستند