مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-06سياسي

40 درصد اشتغال کشور به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم گفت: صنایع خرد زیر 10 نفر، صنایع کوچک زیر 50 نفر و صنایع متوسط زیر 150 نفر نیرو دارند و طبق آمار بالای 90 درصد صنعت کشور متعلق به صنایع کوچک و متوسط است و حدود 40 درصد از اشتغال کشور به این دو بخش اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست جمعی از اصحاب صنایع استان با روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم به مناسبت 21 مرداد مصادف با روز ملی حمایت از صنایع کوچک در سالن جلسات دفتر این شرکت در شهرک شکوهیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست روح الله ابراهیمی با اشاره به پیشرفت های صنعت در دوران پس از انقلاب اظهار کرد: قبل از انقلاب در ایران سه منطقه صنعتی وجود داشت اما خوشبختانه با پیروزی انقلاب هم اکنون هشتصد شهرک و ناحیه صنعتی فعال در کشور داریم که بیش از یک میلیون نیروی به صورت مستقیم در این شهرک های صنعتی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت صنعت خاطرنشان کرد: نزدیک به یک دهه است که مقام معظم رهبری برحمایت از صنایع کوچک تمرکز دارند، که شعارهای سالانه ایشان هم به این امر اشاره دارد و همین اهتمام ایشان به صنایع کوچک باعث شد تا روز صنایع کوچک در تقویم جای خود را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد اشتغال کشور به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد

40 درصد اشتغال کشور به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد