مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-06بين الملل

مردم نیامی از کودتا ضد استعمار فرانسه حمایت کردند


برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رییس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می دهند.

- برخلاف سایه تهدید نظامی سران اکواس علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رییس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرا رسیدن پایان ضرب الاجل تهدید نظامی سران گروه جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) به کودتاچیان در نیجر برای تسلیم قدرت به محمد بازوم، رییس جمهور برکنارشده، رسانه های محلی در نیجر فارغ از تهدیدات خارجی از آرامش نسبی در نیامی و حمایت افکار عمومی از شورای نظامی جدید خبر می دهند.

شبکه خبری المیادین شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که همزمان با تهدید نظامی گروه اکواس علیه کودتاگران در نیجر، نه تنها هیچ گونه تنشی از سوی مردم در میادین و معابر نیامی، پایتخت نیجر علیه شورای نظامی تازه تشکیل شده رخ نداده، بلکه هواداران شورای نظامی با تشکیل تجمعات در مجاورت پایگاه هوایی نیامی با سردادن شعارهایی از عزم راسخ خود در حمایت از نظامیان خبر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نیامی از کودتا ضد استعمار فرانسه حمایت کردند

مردم نیامی از کودتا ضد استعمار فرانسه حمایت کردند