مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-24اجتماعي

توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از پخت و توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات و به کمک خیرین در این شهرستان همزمان با ایام محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن برزگر صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جزییات اجرای نیات واقفان خیراندیش این شهرستان در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: روزانه 2 هزار و 300 پرس غذای گرم نذری برای عزاداران حسینی در تکیه نفتی محله بابل به مدت دو ماه پخت و توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین از محل موقوفات این شهرستان هر روز هزار و 200 پرس غذای گرم نذری پخت و بین عزاداران حسینی در تکیه محله حمزه کلای شرقی همت آباد توزیع می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل پخت و توزیع غذای گرم نذری از طرف اوقاف این شهرستان در این ایام را سنتی دیرینه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نیات واقفان، توزیع غذای گرم فقط مختص عزاداران حسینی نیست و نذری به خانواده های نیازمند نیز می رسد.

برزگر عنوان کرد: در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش حاج بابا روغن فروش توسط متولی موقوفه و از موقوفه حاج محمدحسن بزاز به تولیت هدایت زاده به ترتیب 2 هزار و هزار و 300 پرس غذای گرم نذری بین عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند در حاشیه شهر توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل

توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل