مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-09سياسي

ضرورت مقابله جدی سایر کشورها با قاچاق مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ایرج کاکاوند در حاشیه بازدید معاون وزیر امور داخله (وزارت کشور) و هیئت همراه جمهوری ازبکستان از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده، اظهار داشت: امیدواریم با ارتقا سطح همکاری های متقابل شاهد اقدامات مطلوب تر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر در سطح منطقه و بین الملل باشیم.

سردار کاکاوند در ادامه به افزایش تولید مواد مخدر بویژه روانگردان در افغانستان اشاره و خاطر نشان کرد: کشور افغانستان به عنوان همسایه جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تولید مواد مخدر سنتی به منبع اصلی تولید متامفتامین (شیشه) در سال های اخیر نیز تبدیل شده و سرریز مواد مخدر تولیدشده در افغانستان، ضمن آلودگی سرمایه های انسانی و نسل جوان موجب ایجاد آسیب های غیرقابل جبران اجتماعی در ابعاد ملی و بین المللی شده است.

وی همچنین به پرچم دار بودن جمهوری اسلامی ایران در مقابله همه جانبه با مواد مخدر تاکید و اظهار کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری نیروهای کارآمد و مجرب با تمام توان با قاچاق مواد مخدر مقابله می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله جدی سایر کشورها با قاچاق مواد مخدر

ضرورت مقابله جدی سایر کشورها با قاچاق مواد مخدر