مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-23سياسي

برگزاری مجلس روضه امام حسین(ع) در منزل شهدای امنیت


عوامل برنامه «به عشق حسین(ع)» به منزل خانواده های شهدای امنیت رفته و با برگزاری مجلس روضه در محله این عزیزان، از خانواده آن ها قدردانی می کنند.

- عوامل برنامه به عشق حسین(ع) به منزل خانواده های شهدای امنیت رفته و با برگزاری مجلس روضه در محله این عزیزان، از خانواده آن ها قدردانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، با الهام از سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار ، رادیو جوان با برنامه به عشق حسین(ع) در محرم امسال، مجلس روضه امام حسین (ع) را به صورت زنده در کنار خانواده هایی برپا می کند که با فدا کردن جان عزیزانشان از حریم جمهوری اسلامی ایران پاسداری کردند.

علیرضا مقصودی، مدیر شبکه رادیویی جوان درباره جزییات برنامه به عشق حسین (ع) گفت: در این برنامه هر شب به دیدار یکی از خانواده های شهدای مدافع حرم یا امنیت می رویم و با اعضای آن خانواده گفت وگو می کنیم.

ویژه برنامه به عشق حسین از حرکت کاروان رادیو جوان به سمت منزل شهید آغاز می شود و در مسیر نیز به هیات ها و تکایایی سر می زند که این شهدای عزیز در آن ها شرکت کرده اند و با دوستان و هم محلی های شهید گفت وگو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجلس روضه امام حسین(ع) در منزل شهدای امنیت

برگزاری مجلس روضه امام حسین(ع) در منزل شهدای امنیت