مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-15اقتصادي

عبور موفق شبکه برق خوزستان از پیک مصرف تابستان


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به عبور موفق از پیک مصرف برق در تابستان امسال گفت: شبکه برق خوزستان پیک 9 هزار مگاواتی را با پایداری پشت سر گذاشت.

- ایسنا/خوزستان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به عبور موفق از پیک مصرف برق در تابستان امسال گفت: شبکه برق خوزستان پیک 9 هزار مگاواتی را با پایداری پشت سر گذاشت.

سید مهرداد بلادی موسوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان خوزستان از ابتدای تابستان تاکنون در پایداری کامل قرار دارد و توانسته با موفقیت پیک مصرف تابستان را پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به آماده سازی شبکه توسط گروه های عملیاتی پیش از ورود به پیک تابستانی، افزود: علاوه بر آماده سازی شبکه، ظرفیت های جدیدی نیز در شبکه برق خوزستان ایجاد شد که با اعتباری بالغ بر 87 هزار میلیارد ریال با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تیرماه سال جاری در بازه زمانی 14 روز، 565 مگاولت آمپر به ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع استان اضافه شد به شکلی که در توسعه شبکه توانستیم یک رکورد ثبت کنیم.

وی ادامه داد: انجام این اقدامات همراه با رصد و پایش لحظه ای شبکه، تعامل و همکاری صنعت برق در استان و همراهی مردم در موضوع مدیریت مصرف برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موفق شبکه برق خوزستان از پیک مصرف تابستان

عبور موفق شبکه برق خوزستان از پیک مصرف تابستان