مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:462023-07-23اقتصادي

اخلالگران بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در چهاردهمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول 9 روز گذشته 838 بازدید توسط 40 اکیپ بازرسی در 2 نوبت صبح و عصر از بنگاه های مشاوران املاک در سطح استان انجام شده که در این مدت 675 اخطار تخلف صادر شده است.

  وی ادامه داد: در راستای بازرسی های انجام شده، 10 بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بنگاه های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، 17 میلیارد ریال جریمه شدند.

  حمزه لو افزود: در حال حاضر هفت هزار و 181 مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که بازرسی از فعالیت این واحدها در حال انجام است.

  وی بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار مسکن چهار جلسه هماهنگی در سطح استان برای تشدید نظارت ها بر بازار مسکن و فعالیت بنگاه های مشاور املاک برگزار شده است و اهتمام ویژه ای برای اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر بنگاه های مشاوراملاک وجود دارد.

پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلالگران بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند

اخلالگران بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند