مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-16سياسي

استقرار شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای قضایی خوزستان با محوریت زائران اربعین در استان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن رویداد اربعین حسینی، شاهد ورود تعداد زیادی از زائران به استان هستیم که خدمت رسانی مطلوب به آنان نیازمند مشارکت جدی و فعال شورای قضایی و ستاد اربعین دارد.

رییس کل دادگستری خوزستان اضافه کرد: همچنین مصوبات شورای قضایی استان در کنار مصوبات ستاد اربعین برای امنیت مبادی ورودی، ورود، خروج و تردد زائران از استان و میزبانی آنان مؤثر خواهد بود.

وی گفت: نظارت بر حقوق عامه به ویژه در بحث استقرار میزهای خدمت یکی از مطالبات زوار است که باید مطابق سال های گذشته علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.

دهقانی با تشریح وظایف و تکالیف بخش های مختلف دادگستری و ادارات تابعه در این خصوص افزود: همچنین نظارت مستمر دادستان های خوزستان از مبادی ورودی و خروجی، استقرار میزهای خدمت ادارات ثبت اسناد و شورای حل اختلاف و نظارت میدانی بازرسان ادارات بازرسی و تعزیرات برای نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای خوزستان

استقرار شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای خوزستان