سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت نو رونمایی شدسامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت نو رونمایی شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان از ابتدای فعالیت بیمه تجارت نو یکی از دغدغه های اصلی این شرکت بوده که فرآیند کاری این حوزه در چند بخش جریان داشته و در نهایت با هدایت و مساعدت دکتر نورالله ی مدیر عامل و نایب رییس هیأت مدیره، سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت نو، 27 تیرماه سال جاری با حضور معاون بازرسی و رییس اداره پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام، عضو هیأت مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و برخی از مدیران بیمه تجارت نو رونمایی شد. در این جلسه حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت نو، هدف از راه اندازی این سامانه را ارتقای رضایت مشتری دانست که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت نو است و افزود با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می توانند پس از ثبت شکایت در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند. مهدی پیروز رام، مدیر بازرسی و پیگیری های ویژه بیمه تجارت نو بیان داشت با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس های مکرر تلفنی نخواهد بود و استفاده از چنین شیوه ها و روش های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |