مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-06اقتصادي

اختصاص 100 نوع بسته حمایتی از شرکت های دانش بنیان


معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حل مشکلات و چالش های گمرکی شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: 100 نوع بسته حمایتی به شرکت های دانش بنیان اختصاص یافته است.

-  رضا اسدی فرد در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری دارویی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، موضوع مالی، دریافت تسهیلات، صدور مجوزها برای شرکت های غذایی، دارویی، تجهیزات پزشکی و تجارت خارجی و گمرک را بخشی از مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان ذکر کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که برای رفع این چالش ها چه تدابیری در نظر گرفته شده است اظهار کرد: برای هر کدام از این مشکلات در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب موضوعات راه حل هایی آماده کرده ایم برخی از این مشکلات حل شده و برخی دیگر به رای زنی با دستگاه های اجرایی نیازمند است.

اسدی فرد، مشکل گمرک را یکی از مشکلات جدی شرکت های دانش بنیان نام برد و گفت: تا سال گذشته مشکل گمرک یک مشکل جدی بود و اکنون حل شده است.

  وی ادامه داد: باید اشاره کنم  قبلا قطعات و ماژول هایی که در یک محصول نهایی استفاده می شد برای تایید استاندارد آن به سازمان ملی استاندارد ارسال می شد و آنها هم به یک آزمایشگاه همکار می فرستادند تا تایید کند و بتواند محصول را ترخیص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 نوع بسته حمایتی از شرکت های دانش بنیان

اختصاص 100 نوع بسته حمایتی از شرکت های دانش بنیان