مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-21سياسي

جناح بازی های سیاسی به تئاتر کشیده شد!


چند روز بعد از برگزاری دومین نشست کانون کارگردانان تئاتر با محوریت موضوع سانسور و حقوق تئاتر، شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی یادداشتی را منتشر کرد.

- یادداشت شورای نظارت تئاتر درباره نشست کانون کارگردانان جناح بازی های سیاسی به تئاتر کشیده شد! چند روز بعد از برگزاری دومین نشست کانون کارگردانان تئاتر با محوریت موضوع سانسور و حقوق تئاتر، شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جلسه شامگاه سه شنبه 24 مرداد ماه برگزار شد و علاوه بر تعدادی از چهره های تئاتری، محمود سالاری، معاون هنری نیز در آن حضور داشت که هدف از برگزاری این جلسه را برآمده از اهداف سیاسی دانست.

هرچند او، سخنان صریح خود را در آن جلسه مطرح کرد و بخصوص روی سخن او با رییس کانون کارگردانان، شهرام گیل آبادی بود، شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی نیز امروز، یکشنبه 30 مرداد ماه با انتشار یادداشتی نسبت به مطالب مطرح شده در این نشست، واکنش نشان داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش با تأکید بر جمله معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تئاتر باید سیاسی باشد ولی سیاست بازی اصلاً خوب نیست که در جلسه با تنی چند از کارگردانان خانه تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناح بازی های سیاسی به تئاتر کشیده شد!

جناح بازی های سیاسی به تئاتر کشیده شد!