مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-03اقتصادي

صدور موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبدکاووس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گستان از صدور 6 موافقت نامه اصولی برای طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری موافقت اصولی 6 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس با حجم سرمایه گذاری 845 میلیارد و 720 میلیون ریال توسط کمیسیون فنی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صادر شده است.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به این که این پروژه ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی شد، گفت: طرح های مصوب کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری برای شهرستان گنبدکاووس شامل سه مجتمع گردشگری، یک مرکز سرگرمی و تفریحی، یک اقامتگاه بوم گردی و یک واحد متل است که در صورت اجرا و بهره برداری زمین اشتغال حدود 130 نفر را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به کاهش زمان صدور موافقت نامه اصولی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه های سرمایه گذاری حوزه گردشگری برای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اگر مدارک نیار توسط سرمایه گذاران به صورت کامل ارائه شود، تقاضای آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبدکاووس

صدور موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبدکاووس