مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-25اجتماعي

رصد اوضاع امنیتی اطراف حرم امام حسین (ع) با 1800 دوربین حرارتی


اداره حفظ نظم و امنیت وابسته به آستان امام حسین علیه السلام خبر داد که امنیت و سلامت زائران حرم طی 10 روز نخست ماه محرم با مشارکت 5 هزار داوطلب و با فناوری های پیشرفته نظیر 1800 دوربین حرارتی رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره حفظ نظم و امنیت وابسته به آستان امام حسین علیه السلام روز سه شنبه اعلام کرد که طرح امنیتی ده روز نخست ماه محرم با مشارکت 5 هزار داوطلب و با استفاده از فناوری های پیشرفته از جمله 1800 دوربین حرارتی در حال انجام است.

  رسول فضاله رییس اداره حفظ نظم و امنیت گفت که اتاق عملیاتی با هماهنگی تمامی بخش ها برای تامین امنیت زیارت میلیون ها نفر در روزهای منتهی به عاشورا تلاش می کند و این هماهنگی با همکاری تمامی گروه ها در آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام و منطقه بین الحرمین انجام خواهد شد و هدف آن حمایت از امنیت و سلامت زائرین حرم امام حسین علیه السلام است.

وی افزود که هماهنگی بزرگی با سازمان های امنیتی از جمله پلیس و فرماندهی نیروهای مشترک در این زمینه وجود داشته و بیش از 5 هزار داوطلب در اجرای طرح امنیتی مشارکت دارند.

چند روز پیش نیز سرلشکر علی الهاشمی فرمانده فرماندهی عملیات کربلا در یک کنفرانس خبری از برپایی اتاق عملیات و هماهنگی از تاریخ یکم محرم الی 13 محرم خبر داد و گفت که نمایندگان وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد اوضاع امنیتی اطراف حرم امام حسین (ع) با 1800 دوربین حرارتی

رصد اوضاع امنیتی اطراف حرم امام حسین (ع) با 1800 دوربین حرارتی