مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-25اقتصادي

دلایل طولانی شدن زمان انتظار برای تهیه بلیت هواپیما از زبان رییس سازمان هواپیمایی


رییس سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که چرا زمان انتظار برای تهیه بلیت هواپیما طولانی شده است؟ گفت: ما با ضریب اشغال 95 درصدی ناوگان مواجه شده ایم که در 75 سال اخیر بی سابقه بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد محمدی بخش امروز در جلسه پایان پروازهای حج اظهار داشت: شرایط تاب آوری ناوگان هوایی با وجود افزایش تحریم ها هر روز با تلاش متخصصان داخلی افزایش می یابد.

وی یادآور شد: با توجه به تنوع تایپ های مختلف هواپیما، توجه به نیاز کشور و با لحاظ انواع هواپیماهای باری، آمبولانس، اطفا حریق و غیره و با لحاظ شرایط ثبات اقلیم و جمعیت 550 فروند هواپیما در کشور نیاز داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 330 فروند هواپیمای ثبت شده داریم که عمر زمین گیری 139 فروند آنها از دو سال به بالا است و 191 فروند هواپیمای فعال در این 330 فروند وجود دارد.

محمدی بخش اضافه کرد: از این 139 فروند هواپیما تعدادی به صرفه و صلاح نیست که به ناوگان برگردد برخی هم قابل برگشت است.

کمیته کارشناسی شکل گرفته تا تعدادی هواپیمای زمین گیر از آمار قطعیت ملکی ناوگان خارج شود و مصوب شده است هواپیماهایی که عمرشان تمام می شود و برای برگشت به ناوگان به صرفه نیست، در آخرین پرواز به فرودگاه همدان بروند و آنجا برای پارک فناوری، آموزش و غیره استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل طولانی شدن زمان انتظار برای تهیه بلیت هواپیما از زبان رییس سازمان هواپیمایی

دلایل طولانی شدن زمان انتظار برای تهیه بلیت هواپیما از زبان رییس سازمان هواپیمایی