مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-07اقتصادي

مشاوران املاک غیرمجاز در اصفهان تعیین تکلیف می شوند


در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اصفهان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود برای تعیین تکلیف مشاوران املاک غیرمجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یاسر دستمالچیان نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در این کارگروه اظهار داشت: استان اصفهان از جمله فعال ترین، بانشاط ترین و پویاترین استان محسوب می شود که در راستای مبحث ساماندهی مشاوران املاک علاوه بر مرکز استان، شهرستان ها نیز فعال بوده و مدیران پیگیر موضوع هستند.

  وی افزود: هدف از این جلسه تدوین نقشه راهی است که به عنوان الگو در گام اول انجام شود تا دستور رییس جمهور مبنی بر ساماندهی مشاوران املاک به درستی شکل بگیرد.

  دستمالچیان با بیان اینکه در این راستا چندین ظرفیت وجود دارد که باید به درستی از آن بهره برد، بیان کرد: از جمله این موارد استفاده از ظرفیت پلیس در دو شاخه اماکن و پلیس اقتصادی است.

 نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با اشاره به اینکه تعداد واحدهای مشاوران املاک غیر مجاز شهر اصفهان نسبت به کل مشاورین املاک این شهر عدد قابل توجهی است از فرمانداران خواست تا در صورتی که تعداد واحدهای مشاوران املاک غیر مجاز آن شهرستان بالای 10 درصد نسبت به کل مشاوران ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک غیرمجاز در اصفهان تعیین تکلیف می شوند

مشاوران املاک غیرمجاز در اصفهان تعیین تکلیف می شوند