مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-13بين الملل

هشدار لاپید درباره رقابت تسلیحاتی خطرناک که تل آویو را تهدید می کند


درپی گمانه زنی های رسانه ای درباره خواسته هسته ای عربستان سعودی به عنوان یکی از شروط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رهبر اپوزیسیون این رژیم تاکید کرد که تل آویو به عربستان اجازه نخواهد داد که به یک کشور هسته ای تبدیل شود.

- درپی گمانه زنی های رسانه ای درباره خواسته هسته ای عربستان سعودی به عنوان یکی از شروط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رهبر اپوزیسیون این رژیم تاکید کرد که تل آویو به عربستان اجازه نخواهد داد که به یک کشور هسته ای تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاییر لاپید، نخست وزیر سابق و رهبر فعلی اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو 103FM وابسته به روزنامه عبری معاریو در این باره تاکید کرد: مشکل توافق با عربستان سعودی این است که بخشی از آن اجازه غنی سازی اورانیوم در خاک این کشور را می دهد و اسراییل به هیچ وجه نمی تواند با این اتفاق موافقت کند.

وی افزود: اگر سعودی ها بعد از دو سال بگویند که دیگر نمی خواهند بر فعالیت هسته ای شان نظارت شود، آن زمان چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ من به شدت از توافق با عربستان سعودی حمایت می کنم و نخستین گام ها را در این راستا برداشتم.

من از هرگونه توافق با عربستان سعودی که شامل غنی سازی اورانیوم نباشد، حمایت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار لاپید درباره رقابت تسلیحاتی خطرناک که تل آویو را تهدید می کند

هشدار لاپید درباره رقابت تسلیحاتی خطرناک که تل آویو را تهدید می کند