مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-15ورزشي

هیئت های ورزشی زمینه ساز افزایش جمعیت بانوان ورزشکار شوند


رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: هیئت های ورزشی زمینه ساز افزایش مشارکت و جمعیت بانوان ورزشکار در این شهرستان بشوند.

- جواد بهارلویی شامگاه دیروز (دوشنبه 23 مرداد) در گردهمایی رییس و نایب رییس بانوان هیات های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان تیران و کرون اظهارکرد: جمعیت بانوان ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان کمتر از یک چهارم جمعیت آنان است.

وی افزود: زمینه سازی برای مشارکت، حضور فعال و ساماندهی این قشر در رشته های ورزشی مستلزم برنامه ریزی هدفمند و با چشم انداز مشخص بوده تا اینکه استعدادهای آنان شناسایی شود.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون ادامه داد: ساختار و کادر اجرایی هیئت های ورزشی باید توسط رییس های آنان ساماندهی و فعال شود تا با تقسیم کار مشخص کارها پیش برود.

وی با بیان اینکه نباید از گروه های مختلف سنی غفلت کنیم، تصریح کرد: توسعه فرهنگ ورزشی جز مهمترین الزامات بوده و از طرفی باید توسعه رشته های مختلف متناسب با ظرفیت هر منطقه در کل شهرستان فعال شود.

بهارلویی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ورزشی و تکاپو و قهرمان پروری باید در کنار همدیگر پیش برود، خاطرنشان کرد: ورزش برای سلامت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های نقش موثر و کارآمدی دارد و از طرفی قهرمان پروری به رشد استعدادها می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های ورزشی زمینه ساز افزایش جمعیت بانوان ورزشکار شوند

هیئت های ورزشی زمینه ساز افزایش جمعیت بانوان ورزشکار شوند