مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-06اقتصادي

6000 میلیارد تومان برای جبران کمبود فضاهای آموزشی نیاز داریم


برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان اردبیل نیازمند بیش از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش در استان کمبود فضای آموزشی است و این مشکل با اقدامات و اعتبارات عادی قابل حل نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز دو راهکار اساسی در این زمینه وجود دارد که اولین ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت ها و مجموعه های بزرگ اقتصادی و دومین ظرفیت مولدسازی املاک مازاد می باشد که ضروری است تا با برنامه ریزی های لازم در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار اردبیل افزود: با توجه به وظیفه ای که قانون گذار تعیین کرده است در شهرک های جدید نیز باید زمین برای فضای آموزشی اختصاص یابد که لازم در طراحی و ساخت شهرک های جدید به این مسئله توجه ویژه شود.

عاملی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از اردوگاه مقدس اردبیلی بیان کرد: این اردوگاه ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به یک اردوگاه ملی و پذیرایی از رویدادهای تربیتی در سطح کشوری را دارد.

وی تصریح کرد: توسعه و تجهیز این اردوگاه باید در رأس اولویت های عمرانی آموزش و پرورش قرار گیرد که در همین راستا در بازدید از اردوگاه مقدس اردبیلی مقرر شد 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 میلیارد تومان برای جبران کمبود فضاهای آموزشی نیاز داریم

6000 میلیارد تومان برای جبران کمبود فضاهای آموزشی نیاز داریم