مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-22سياسي

اقدامات دولت مردمی با حداکثر ظرفیت برای مردم اطلاع رسانی شود


دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت گفت: اقدامات دولت مردمی با حداکثر ظرفیت از طریق روابط عمومی ادارات برای مردم اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: اقدامات دولت مردمی با حداکثر ظرفیت برای مردم اطلاع رسانی شود و تحقق این مهم وظیفه خطیر روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیاری در حال انجام است، گفت: ماحصل بیان اقدامات دولت با قلم و تهیه تصاویر توسط روابط عمومی دستگاه های اجرایی محقق می شود که اگر با خلاقیت همراه باشد امید آفرینی در سطح جامعه افزایش می یابد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در ادامه وظیفه روابط عمومی ها را پیشگیری از هجمه های ناعادلانه دشمنان ذکر کرد.

رشیدی به مصوبات سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: دویست مصوبه با بیش از 12 هزار و هفتصد میلیارد تومان اعتبار دستاورد سفر رییس جمهور به استان بود که باید این مصوبات به درستی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در زمان کمتر خدمات بیشتری ارائه شده است، گفت: رشد چهار برابری احداث راه روستایی در دولت سیزدهم انجام شده است و یا به رغم خشکسالی هایی که در سراسر کشور وجود دارد پروژه های آبرسانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت مردمی با حداکثر ظرفیت برای مردم اطلاع رسانی شود

اقدامات دولت مردمی با حداکثر ظرفیت برای مردم اطلاع رسانی شود