مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-22سياسي

اتصال 80 درصد روستاهای استان سیستان و بلوچستان به فیبرنوری


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار هفتگی با نمایندگان مردم در مجلس گفت: تمامی 86 روستای بالای 20 خانوار شهرستان آستانه اشرفیه به شبکه ارتباطی متصل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با ملک فاضلی، نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان استان سیستان و بلوچستان؛ ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر استان گیلان و همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

زارع پور در دیدار با فاضلی با بیان اینکه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان استان سیستان و بلوچستان 479 روستای بالای بیست خانوار دارد که 383 روستا یعنی معادل 80 درصد روستاهای این شهرستان تحت پوشش شبکه ارتباطی قرار دارد، گفت: 136 روستا در این شهرستان باقی مانده است که به شبکه ارتباطی دسترسی ندارد که برقراری این دسترسی به دو اپراتور واگذار کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می شود تا پایان سال تمامی روستاهای شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان به شبکه ارتباطی پرسرعت و باکیفیت متصل شود، افزود: ظرف دو سال از عمر دولت سیزدهم 136 روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 80 درصد روستاهای استان سیستان و بلوچستان به فیبرنوری

اتصال 80 درصد روستاهای استان سیستان و بلوچستان به فیبرنوری