مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-10ورزشي

یکی از خیابانهای میناب به نام خبرنگار نامگذاری می شود


رییس شورای شهر میناب با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها برای پیشرفت یک منطقه ظرفیت مهمی هستند، گفت : یکی از خیابانهای شهرمیناب را به نام خبرنگار نامگذاری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، سید موسی هاشم نسب رییس شورای شهر میناب در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: در این دوره که ما برای خدمت به مردم در آن حضور داریم یک دوران  طلایی برای انجام کار است و با تعاملی که با خبرنگاران و سایر دستگاههای شهرستان و استان به وجود آمده با جدیت برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در ماههای آینده اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و هنر شهرستان رقم خواهد خورد که این اقدامات می تواند زمینه رشد و ترقی را در این بخش ها در شهر فراهم کند.

رییس شورای شهر میناب با بیان اینکه پیگیری های شورای شهر میناب در حوزه های  ورزشی و هنری  سبب به وجود آمدن موفقیت هایی در این حوزه های برای قشر هنر دوست و ورزش دوست می شود گفت: ما می خواهیم پیشرفت و سربلندی شهر خود را در این بخش ها مشاهده کنیم و این کار با همکاری رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهتر میسر می شود.

هاشم نسب عنوان کرد: خبرنگاران شهر میناب به عنوان بازوان قدرتمند در کنار ما با انتشار اخبار امید بخش، راه را برای خدمت ما به مردم باز کنند و به همین منظور قول می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از خیابانهای میناب به نام خبرنگار نامگذاری می شود

یکی از خیابانهای میناب به نام خبرنگار نامگذاری می شود