مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-12سياسي

تبیین خدمات نظام رسالت عظیم خبرنگاران است


اراده خدای متعال بر این است که حاکمیت در این عالم از آن اسلام ناب محمدی باشد لذا امروز همه ما و خبرنگاران وظیفه داریم با شهامت و شجاعت خدمات نظام در عرصه های مختلف را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است که تلاش کنیم اقدامات نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: رسالت عظیم خبرنگاران رسالتی است که می تواند در سربلندی این نظام نقش آفرینی می کند.

وی تصریح کرد: همین اندازه که امروز توانسته ایم در برابر تمامی هجمه های دشمنان و تمام شیطنت های جبهه کفر ایستاده ایم و تلاش شده تا حقانیت و آن باوری که می تواند عزتمندی نظام را محقق کند، گسترش یابد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: همه ما در مقابل انقلاب، خون شهدا و ارزش هایی که امامین انقلاب برای آن تلاش کرده اند وظیفه داریم.

وی با طرح این سوال که ما چه اندازه توانسته ایم، حقایق و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را اطلاع رسانی کنیم، گفت: یا باورمان نشد، یا ندانستیم و سرمایه گذاری نکردیم و یا دنبال نکردیم لذا باید همه تلاش کنیم با تبیین ناگفته ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین خدمات نظام رسالت عظیم خبرنگاران است

تبیین خدمات نظام رسالت عظیم خبرنگاران است