مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-31سياسي

کدخدایی: سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات در کشور ما کاملا مردمی است


عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیرسوال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است و این درحالی است که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است زیرا هم اعضای هیئت های اجرایی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان که غروب یکشنبه 8 مرداد 1402 در جمع دانشجویان خواهر شرکت کنندگان در بیست و هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی حاضر شده بود، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای آن حضرت، با اشاره به اینکه راه اندازی طرح ولایت از ابتکارات مرحوم آیت الله مصباح یزدی بود گفت قطعا روح ایشان از برکات این طرح سازنده بهره خواهد برد.

نقش حضرت زینب(س) در ماندگاری پیام قیام امام حسین(ع) بی بدیل است کدخدایی در ادامه قیام حضرت اباعبدالله(ع) را حرکتی انسان ساز برشمرد که تا ابد برای آزادگان درس آموز است و افزود: و اگر ایشان این وظیفه را به خوبی به انجام نمی رساند امروز جامعه بشری از آموزه های قیام حسینی محروم بود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه تقید حضرت زینب(س) به مبانی و آداب اسلامی و تدین مثال زدنی ایشان، پایه گذار توفیق شان در زندگی فردی و اجتماعی بوده است، آن حضرت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات در کشور ما کاملا مردمی است

کدخدایی: سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات در کشور ما کاملا مردمی است