مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-20سياسي

اردبیل40 شهید13 ساله تقدیم انقلاب کرده است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اردبیل در طول تاریخ خدمات بی نظیری را در دفاع از کشور، حفظ یکپارچگی، ترویج و رونق بخشی به مذهب تشیع انجام داده و این سرزمین از دیرباز دیار عاشقان اهل بیت به ویژوه امام حسین (ع) و عباس بن علی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سیدغلامحسین محمدی اصل صبح امروز در کنگره سه هزار و 400شهید استان اردبیل، اظهار کرد: اردبیل در طول تاریخ خدمات بی نظیری را در دفاع از کشور، حفظ یکپارچگی، ترویج و رونق بخشی به مذهب تشیع انجام داده و این سرزمین از دیرباز دیار عاشقان اهل بیت به ویژوه امام حسین (ع) و عباس بن علی است.

وی تصریح کرد: این سرزمین با داشتن انسان های وارسته همچون شیخ صفی الدین، شاه اسماعیل و عالمان مجاهد چون مقدس اردبیلی، سید یونس مجهتد اردبیلی، آیت الله مروج و مشکینی ثابت کرده که در تحول آفرینی کشور نقش آفرینی اصلی بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهرت اردبیل را به شور و شعور حسینی و عشق به شهادت و مجاهدت یادآور شد و گفت: این استان با تقدیم سه هزار و 400 شهید و صدها جانباز، ایثارگر و آزاده در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی سعی کرده تا نقش آفرین اصلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل40 شهید13 ساله تقدیم انقلاب کرده است

اردبیل40 شهید13 ساله تقدیم انقلاب کرده است