مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-23دانش

94 مجله علوم پزشکی ایرانی دارای ضریب تاثیر هستند


معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: از بین 98 عنوان مجله علوم پزشکی نمایه شده در Clarivate Web of Science تعداد 94 عنوان مجله دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) هستند.

- معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: از بین 98 عنوان مجله علوم پزشکی نمایه شده در Clarivate Web of Science تعداد 94 عنوان مجله دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، از بین 98 عنوان مجله علوم پزشکی دارای رتبه -علمی پژوهشی که در Clarivate Web of Science نمایه شده اند که 94 عنوان مجله دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) یعنی بین یک دهم الی پنج و چهاردهم هستند.

ضریب تأثیر (Impact Factor) ضریب تاثیر یک مجله است که نسبت مقالات مورد استناد در یک مجله طی یک سال معین بر مقالات منتشر شده قابل استناد در دو سال پیش از آن را شامل می شود.

بعد از مجله Chemical Methodologies که متعلق به انتشارات سامی و دارای ضریب تأثیر معادل 5٫6 است بالاترین فاکتور تأثیر 2022 گزارش شده در بین مجلات علمی کل کشور متعلق به مجله Archives of Academic Emergency Medicine (5.

4) است.

در حال حاضر در کشور 175 عنوان مجله در Clarivate Web of Science لیست شده اند که 98 تا از این مجلات که بالغ بر 56 درصد می شود، دارای رتبه علمی _ پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 مجله علوم پزشکی ایرانی دارای ضریب تاثیر هستند

94 مجله علوم پزشکی ایرانی دارای ضریب تاثیر هستند